جزوه خلاصه فصل ششم زیست دهم ( استاد اقامحمدی )
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه خلاصه فصل ششم زیست دهم

جزوه خلاصه فصل ششم زیست دهم که توسط استاد آقا محمدی تهیه و  تالیف شده است جهت دانلود دانش اموزان دهم تجربی در این پست در بخش جزوه های کنکور زیست دهم قرار گرفت . جزوه فصل شش زیست دهم شامل درسنامه ای کامل و خلاصه از مطالب از فصل یاخته تا گیاه می باشد که به طور جامع تمام مطالب را در بر می گیرد و جزوه ای جامع از توضیحات فصل 6 زیست دهم را شامل میشود . درسنامه فصل شش زیست دهم علاوه بر آن که مطالب فصل از یاخته تا گیاه را به طور جامع شرح میدهد توضیحات فصل شش زیست دهم را با کتاب های زیست سال بالاتر که مرتبط است نیز ترکیب نموده است و سعی نموده است جزوه ای جامع را برای دانش اموزان مهیا کند که در هر زمان بتوانندبا مراجعه به آن مطالب خوانده شده را سریعا مرور نمایند  . در جزوه خلاصه فصل شش زیست دهم تصاویر موجود در فصل از یاخته تا گیاه زیست دهم به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است . جهت دریافت سوالات تست و امتحان فصل 6 زیست سال دهم به بخش های مربوطه در سایت همکلاسی مراجعه کنید . 

درباره جزوه خلاصه فصل ششم زیست دهم

در ادامه مطالب و توضیحات مربوط به جزوه خلاصه فصل ششم زیست دهم خلاصه کوتاه از سرفصل های این بخش را معرفی میکنیم . مطالب فصل ششم زیست دهم شامل دیواره یاخته  ، ترکیب دیواره ، کُریچه ، رنگهای پاییزی ، انواع یاخته ، سامانه ی بافت پوششی ، بافت زمینه ای ، بافت آوندی ، دانه و درخت و ... است و بخش گیاهی در کتاب زیست شناسی یکی از بخشهای مهم در کنکور سراسری تجربی محسوب می شود که هر ساله سهم مهمی از سوالات را به خود اختصاص میدهد .

 

دانش آموزان سال دهم رشته ی تجربی با توجه به زمان بسیار عالی از سال دهم تا هنگام کنکور سراسری در اختیار دارند اگر از سال دهم نسبت به مطالعه خود برای کنکور اقدام نمایند در سال کنکور به میزان بالایی از امادگی در دروس کنکور خواهند رسید . در بازه زمانی آمادگی برای کنکور سراسری تجربی همچنین میتوانید در آزمونها شرکت نمایید با برنامه ی مطالعاتی این آزمونها پیش بروید . همچنین در طی آمادگی و مطالعه کنکوری خود برای کنکور سراسری تجربی باید منابع مطالعاتی کنکوری استاندارد را تهیه کنید و حل سوالات تستی را به طور منظم انجام دهید به شما توصیه میشود پست های مربوط به بهترین کتاب زیست دهم و بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی را نیز مطالعه نمایید . 

 

 

 

منبع:جزوه خلاصه فصل ششم زیست دهم ( استاد اقامحمدی )




:: برچسب‌ها: فصل 6 زیست دهم , فصل شش زیست دهم , درسنامه فصل شش زیست دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: